środa, 13 marca 2013

Ażurowy

Oto historia pewnego naszyjnika:

Gdy po raz pierwszy go dziergałam był skromną, trochę krzywą bransoletką.
Gdy po raz drugi go dziergałam był małym grubaskiem, ale nadal bransoletką.
Gdy po raz trzeci go dziergałam dumnie zmienił płeć i został wybrakowanym naszyjnikiem.
Gdy po raz czwarty go dziergałam okazało się, że nie może dorosnąć, bo zabrakło mi koralików.
Gdy po raz piąty po niego sięgnęłam zobaczyła go moja mama i postanowiła pokazać światu. W ten sposób zyskał końcówki, ażurową kulę "wykopaną" z dna mojej szkatułki z zapasami oraz zadowoloną właścicielkę.

I tak po trudach i znojach tworzenia prezentuje się mój twór dumnie nazywany naszyjnikiem:


Można go nosić na dwa sposoby: tak by kulka wisiała na środku oraz przesuwając kulkę na bok (o dziwo kulka jest na tyle lekka, że zostaje z boku).

A przy okazji zgłaszam naszyjnik na wyzwanie w KK pt. Grecja. Co w nim greckiego? Na pewno ażurowa kula, której wzór kojarzy mi się ze zdobieniami greckich waz, poza tym kolorystyka jest trochę antyczna, spiralny motyw z koralików kojarzy mi się z kolumnami, żółte koraliki to też greckie słońce, a szare matowe przypominają kolor ścian, kolumn greckich budowli. Ogólnie naszyjnik nawiązuje do starożytnej Grecji, a właściwie tego co po tamtych czasach przetrwało do współczesności.

10 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda w tych kolorkach:) Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczne operacje, liftingi i transformacje wyszły mu na dobre:) Wpada w oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty mają 7 żyć, a taki naszyjnik? Fajnie że funkcjonuje jako jawny dla świata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik:)
    Pozdrawiam niebiesko i życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten naszyjnik, fajne makolorki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. witam serdecznie
    mogę Cię prosić, żebyś odezwała się do mnie na maila? oliwkowepasje(at)gmail.com
    chciałam się z Tobą skontaktować prywatnie w sprawie spotkania robótkowego w Lublinie, a mam nowy komputer z nowym systemem, w którym nie ma aplikacji poczty i mail zapisany w Twoim profilu mi się nie wyświetla, więc będę wdzięczna :)
    dzięki i pozdrawiam cieplutko
    ps. naszyjnik fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszedł piękny naszyjnik z urzekającą historią :) Ja też zakochałam się w tej technice, więc doskonale rozumiem Cię, że nie dałaś za wygraną przy dzierganiu :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...