sobota, 27 lipca 2013

Bransoleta, pytanie do Was i poradnik o fotografowaniu biżuterii

Dzisiaj muszę napisać o trzech zupełnie różnych sprawach.

Pierwsza, chyba najmilsza dla Was:-)

Trochę się zagapiłam i dopiero dzisiaj zauważyłam, że mój blog powstał rok temu! No, może rok i jeden dzień temu:D Z tej okazji należy się candy dla Was! W końcu, w tym momencie obserwuje mnie 166 osób, a to niemały sukces. Jeszcze nie wiem kiedy dokładnie ruszy candy, ale zakładam, że wyrobię w ciągu najbliższych dwóch tygodni. I tu chciałabym się Was o coś zapytać. Mianowicie, zastanawiam się nad nagrodą i do głowy przychodzą mi dwie rzeczy - coś sutaszowego (kolczyki/bransoletka/wisiorek?) albo moje Bombery. Więc na jaki prezent miałybyście ochotę? Bombery czy sutasz? I w jakich kolorach?

Druga sprawa:

Może już zauważyłyście, że w menu pojawiła się dodatkowa zakładka. Chciałam zrobić poradnik o fotografowaniu biżuterii i innych rękodzielniczych wyrobów. Sama nie jestem fotografem, nawet nie interesuję się robieniem zdjęć, ale prowadzenie bloga o tematyce hand made wymusiło na mnie zdobycie podstawowej wiedzy o fotografii. Wypracowałam więc swoje sposoby na dobre zdjęcia i teraz chciałabym się nimi z Wami podzielić. Oczywiście, aby skorzystać z moich porad nie będzie potrzebny "wypasiony" sprzęt fotograficzny - sama takiego nie posiadam. Myślę, że tak specyficzny kurs jeszcze nigdzie się nie pojawił i wielu osobom się przyda. Poza tym, każda rękodzielniczka (tudzież rzadziej rękodzielnik) chce mieć porządne zdjęcia swoich wyrobów.

Trzecia kwestia,

to bransoletka. Z tego co się dowiedziałam jest to spiral rope (jeśli się mylę to napiszcie mi komentarz z poprawną nazwą). Zrobiłam ją dawno temu i sama nie wiem, dlaczego dopiero teraz doczekała się zdjęć. Wykonałam ją z mieszanki Toho, Knorr Prandell i Euroclas. Forma jest prosta, nie jest to nic nowego, ale i tak uważam, że wyszła całkiem wdzięczna bransoletka.




6 komentarzy:

  1. Super sprawa z poradnikiem fotografującej rękodzielniczki, osobiście doczekać się nie mogę aż nauczę się czegoś - wreszcie. Co do Candy - czego byś nie zaoferowała, ja ustawię się w kolejkę bo bardzo lubię podziwiać Twoją biżuterię, każda jest wyjątkowa! No i sto lat dla bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam sutasz więc proponuję na candy jakaś bransoletkę albo wisior.Szczególnie fiolety lub turkusy :) Właśnie mam problem z robieniem dobrych zdjęć a w szczególności biżuterii więc chętnie skorzystam z Twoich porad. Fajna lawendowa bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł ze zbiorkiem porad fotograficznych! Ja właśnie czegoś takiego poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sutasz! Sutasz! najlepiej taki gustowny i stonowany :) tzn: czarny,grafit, szarości i do tego jakiś ożywiający całość kaboszonek

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka jest świetna i oryginalna! :)
    Najlepsze życzenia z okazji urodzin bloga! Oby wena nie ustępowała a blog dalej się tak pięknie rozwijał (sama nie tak dawno świętowałam "roczek" i wiem, że to nie lada satysfakcja!).
    Od dawna jestem zauroczona Twymi bomberami i jak dla mnie byłyby prezentem idealnym:)
    Pozdrawiam ciepło,S.

    OdpowiedzUsuń
  6. Winszuję roczku :) Niesłabnącej pasji i weny Ci życzę :)
    Ja optowałabym za sutaszowymi kolczykami :) W kolorach ziemi ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...