poniedziałek, 19 listopada 2012

Niewdzięczna

Ja to taka gapa jestem: ktoś mnie wyróżni i strasznie się z tego ucieszę, ale zazwyczaj w danym momencie nie mam czasu albo siły żeby odpowiedzieć od razu i potem zapomnę. Więc wychodzi ze mnie taka niewdzięczna bestia:) Dzisiaj będzie przykładnie - otrzymałam wyróżnienie i tego samego dnia odpisuję, a przy okazji nadrobię to o czym zapomniałam wcześniej.

Wyróżnienie "Liebster Blog" już na pewno znacie, więc nie będę się rozpisywać o szczegółach. Nominować blogów nie będę, bo nagrodę dostałam już wcześniej i symbolicznie przekazałam dalej.

Kilka dni temu wyróżniła mnie Dbająca, oto pytania od niej:
1.Szarlotka czy sernik? - sernik
2.Spodnie czy sukienka? - sukienka, choć przy moich nogach to powinnam tylko spodnie nosić:(
3.Czarny czy biały? - biały
4.Święta Bożego Narodzenia to dla mnie... - czas na sprzątanie bałaganu:D
5.Każdy zasługuje na.... - miłość
6.Dzień zaczynam od... - balsamowania, ot taki los atopika...
7.Codziennie dziękuję za... - chyba o tym zapominam
8.Gdy się złoszczę to... - lepiej nie podchodzić
9.Miłość=... - Heliodor! (tylko jednak osoba wie o co chodzi, wybaczcie - nie mogłam się oprzeć)
10.Nie zmieniłabym w sobie tego,że... - mam taki "mały" defekt, dzięki niemu jestem tym kim jestem
11.Ostatnio uśmiałam się do łez,kiedy... - dostałam w twarz (dobrze przeczytałyście)

Dzisiaj dostałam wyróżnienie od Silver Aguti i takie pytania:
1. nie ruszam się z domu bez...? - torebki
2. zapachy mojego dzieciństwa...? - świeży, chrupiący, gorący chleb
3. specjalność mojej kuchni...? - według mnie kruche ciasto, ale większość pewnie stwierdzi, że mus czekoladowy
4. zaczynam dzień od...? - balsamowania - jak wyżej
5. poczułam się dorosła, gdy...? - chyba jeszcze nie czuję się dorosła... ale może to i lepiej:)
6. najdziwniejsza rzecz, która znalazła się w mojej torebce...? jejku, nie wiem, ale moja znajoma kiedyś nosiła młotek
7. piosenka, która zawsze poprawia mi humor...? Lamb "Gabriel"
8. kosmetyk, bez którego nie mogę się obejść...? Xerialine SVR
9. wymarzony urlop...? raczej nie mam takiego
10. uśmiech na mojej twarzy wywołuje...? - buziak od kogoś fajnego:)
11. mój najlepszy sposób na relaks...? 2 godz na sali tanecznej, porządny trening, jak wychodzę zmęczona, spocona i obolała to jestem na prawdę zrelaksowana

Bardzo Wam dziękuję! Wszelkie nagrody, wyróżnienia, ale i odwiedziny, komentarze, nowi obserwatorzy sprawiają mi wielką radość. Cieszę się, że mój blog jakoś zaistniał w rękodzielniczej blogosferze i że jest ktoś, komu mogę pokazać mój bałagan:)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...