czwartek, 31 lipca 2014

Złoto czy srebro? A może oba na raz?

Czy sądzicie, że złota i srebra nie powinno się łączyć? Ja uważam, że nie. Zestawienie tych dwóch kolorów jest według mnie szalenie eleganckie, ale i trudne. Dam Wam gotową receptę jak to zrobić: połączcie kolory Galvanized Starlight i Galvanized Aluminium. Ten drugi ma wyraźnie ciepły odcień i pięknie wygląda przy złocie. Z kolorem Nickel nie było by już tak łatwo.

Tak powstała szydełkowa bransoleta oraz delikatne kolczyki-sztyfty. Wzór na bransoletkę jest dosyć znany i popularny, znalazłam go do pobrania na dwóch stronach, ale z każdą wersją było coś nie tak, więc ostatecznie wyrysowałam sobie swoją sekwencję. Kolczyki też już są opatrzone, z resztą to nic szczególnego, ot, zwykłe kaboszony nocy kairu oplecione peyotem. Mimo prostej formy, całość jest bardzo wdzięczna i przyciągająca uwagę.




7 komentarzy:

  1. O te dwa kolory Toho bardzo lubię - i samo połączenie srebra ze złotem róznież.

    Ale te koralikowe cuda zostawiam zdolniejszym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie elegancki komplecik. Ja rowniez jestem za laczeniem srebra ze zlotem bo niby dlaczego nie skoro dobrze skomponowane wyglada swietnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny i rzeczywiście elegancki komplet.
    Co do kolorów, to rzeczywiście srebro i złoto nie za specjalnie, ale w tym wykonaniu prezentuje się gustownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to za sprawą wzoru, czy też odcieni złota i srebra.... z pewnością za sprawą zdolnych rąk, w tym wykonaniu pasują idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie bardzo ładnie sie skomponowały kolorki. Bizuteria wyszła slicznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, elegancki komplecik:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...