sobota, 29 czerwca 2013

Zwyklak II

I znowu wieje nudą... Chyba się starzeję albo co gorsze kończą mi się zapasy kreatywności. To dopiero byłby klops. Sutaszu dawno nie było, ale coś tam sobie szyję tylko skończyć nie mogę. Z drugiej strony koraliki to dużo bardziej wdzięczny temat, bo jak je dobrze "nadziać" to i tak będzie równo. Ze sznurkami tak łatwo nie jest, dlatego gdy jestem zmęczona albo mam zły humor nigdy się za sutasz nie biorę. A z tego wynika, że jeszcze przez jakiś czas będę Was męczyć moim niezbyt zaawansowanym wytwórstwem koralikowym.

Prosta bransoletka powstała z resztek koralików, jako uzupełnienie naszyjnika mojej mamy, dokładnie tego (klik).


P.S. Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem! Trochę zrezygnowana byłam i miło mi się zrobiło gdy je przeczytałam.

7 komentarzy:

  1. Może i prosta ale w efekcie fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie niezmiennie podobają się koralikowe bransoletki!
    Także decyzja koralikowania wcale mnie NIE smuci :)
    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka super, lubię to połączenie kolorów. Ja zauważyłam, że koraliki uspokajają, może ma to coś wspólnego z ich kształtem, albo Japończyki czymś je nasączają:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wieje nudą, zapewniam :) Bransoletka świetna i dzięki niej komplet czarowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tego samego zdania żadnej nudy nie wyczuwam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten zwyklak;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...