czwartek, 20 marca 2014

Roszpunka

Dawno nic nie napisałam i nic nie pokazałam, ale to nie oznacza, że nic twórczego nie robię. Wręcz przeciwnie - jest bardzo twórczo i bardzo w nieładzie, czyli po staremu. Cały problem polega więc na tym, że zaczęłam ogromną ilość rozmaitych biżuteryjnych projektów (chyba jestem blisko "dwudziestki", ale wszystkiego nie udało mi się zliczyć) i niezwykle ciężko idzie mi ich wykańczanie, ulepszanie, przeprojektowywanie, prucie i tworzenie od nowa.

Dzisiejszą motywacją stało się wyzwanie w Kreatywnym Kufrze. Moja "Roszpunka" została wcielona w broszkę. Stało się to niezbyt dosłownie (bo tego nie lubię w inspirowaniu się), jedynie poprzez wykorzystaną kolorystykę i królewski styl. Centrum broszki stanowi kropla agatu yellow lace.

Oto ona:




10 komentarzy:

  1. Miło wiedzieć, że żyjesz i szyjesz:)) fajna brocha, trzymam kciuki!
    Eh, przy tobie mogę się schować ze swoimi 7 rozpoczętymi projektami:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko 7 projektów? Musisz się bardziej postarać:-D Przy okazji już wiem dlaczego tak lubisz produkować broszki - doświadczyłam na własnej skórze;-)

      Usuń
  2. Tylko jedno słowo : CUDOWNA. Pozdrawiam i życzę spokojnego i słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka delikatna! Śliczna jest, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jejku :)Wspaniała jest! Wszystkie koraliki rewelacyjnie się uzupełniają.
    Pozdrowionka, Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, iście królewska i bardzo delikatna. Piękna, mnie również bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna broszka dobór kolorów delikatny ale cieszy oko niezmiernie :)
    zapraszam po odbiór mojej skromnej nominacji na http://bizuteriabuni.blogspot.com/2014/03/nominacja-do-liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna broszka, te delikatne kolory są bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nisko się kłaniam, piękna robota ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...