czwartek, 23 maja 2013

Wakacyjnie w Tanzanii

Typowo letnie, wakacyjne kolczyki. Kojarzą mi się z morzem, słońcem i bursztynami na plaży. Jak widać dopiero rozkręcam się w "kryształkowym szale". Sutasz chwilowo zdecydowanie poszedł w odstawkę, zamiast szyć ciągle plotę te malutkie koraliki. Na dość złego niedawno zrobiłam spore koralikowo-kryształkowe zakupy, więc mam się na czym twórczo wyżywać.

12 mm Rivoli Swarovskiego w kolorze Crystal Golden Shadow oplotłam Toho 15o Opaque Turquoise i Toho 11o Silver-Lined Milky Teal oraz dodałam krople w kolorze Dark Topaz. Pokombinowałam trochę z "falbanką" tak, by koraliki z zewnątrz tworzyły delikatny owal.

Całkowita długość kolczyków to 6 cm.

Szukając inspiracji do nowego wyzwania w KK "Tanzania" trafiłam na blog ze wspaniałymi zdjęciami z Tanzanii. Znalazłam tam post, w którym pokazana jest koralikowa biżuteria wytwarzana przez mieszkańców tego kraju (klik). Na tym samym blogu znalazłam też przepiękne zdjęcie (klik), które mocno wpłynęło na kolory koralików wykorzystane w kolczykach. Idąc za ciosem tak sobie pomyślałam żeby zgłosić kolczyki na wyzwanie.



10 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają, jak gwiazdki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Magia, magia!! Wszystko zdecydowanie tak boskie, a od mojej nagrody nie mogę się oderwać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. LATO w pełni albo lazurowe wybrzeże...tak również mogłyby się nazywać :). Przywodzą na myśl morski turkus i piasek na plaży...

    ****
    Kochana melduję i tu, bo @ już naklikałam, że przesyłka dotarła i jestem zachwycona!
    Zapożyczyłam też Twoje zdjęcie do postu, w razie czego mogę je usunąć :).
    DZIĘKUJĘ Kasieńko za te cuda :******

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekło mnie, że nadałaś tym kolczykom trójwymiarowości :) Kolorystyka rzeczywiście bardzo nadmorska, tropikalnie :) Jak Tanzania :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo łądne i takie letnie

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolczyki, powodzenia w wyzwaniu i w dalszym oplataniu kryształków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolczyki zycze powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, nieoczywiste zestawienie kolorystyczne. Ja też już stanęłam w szranki w tym wyzwaniu przez co na chwilę zarzuciłam wyplatanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...